Енді автокөлік жүргізушилі көлікти ұзақ қыздырғаны үшін 5 АЕК немесе 19 660 теңге көлемінде айыпұл төлейді. Заң 20 жылдан астам уақыт бойы болғанымен, қазір ғана қызу талқылана бастады. Бұл қаншалықты іске асып жатыр және көлікті от алдыруға қандай факторлар әсер етеді, сондай-ақ бұл туралыліктердің ойы қандай? Тілшимиз жалғастырсын.
Соңғы уақытта қазақстандықтар әлеуметтік желіде қыс мезгілінде 5 минут артық автокөлікті қыздырғаны үшін айыппұл төлеуді талқылап жатыр. Экология және табиғи ресурстар министров Ерлан Нысанбаев халыққа автокөлікті 5 минут ишінде жылытуға болатынын дәлел ретинде көрсетті. Автокөлікті қыздыру көліктің көлеміне де байланысты. Шағын көлік үшін ұзағырақ уақыт қажет. Сонымен қатар, жүргізушилер қыста моторы қатырып алудан қорқады. Сондықтан, қатты аяз кезінде автокөлик иелері бірнеше сағат аралықпен көліктерді жылытып отыруға мәжбүр. Егер көлик күні бойы немесе түні бойы сыртта тұрып қалса, они қыздыруға талай уақыт кететіні белгілі. Аяз кезинде капот астында тұрған көп адамды көруге болады. Автокөліктің ішін де жылыту маңызды. Если вы хотите, чтобы это было возможно, вы можете воспользоваться этим предложением. Қала тұрғындарының осыған қатысты ойы қандай?
5 минут джетпейди. Мен азанда үйден шыққанда машины қыздырып, ешқайда бара алмаймын, балаларды суйқ машина ға отырғыза алмаймын. Қыста 20 градус болған кезде жоқ дегенде 10-15 минут қыздырасың машины. Салон 5 минут жизнинбайды. Мотор қызыса қызитын шығар. Миға қонбайтын нәрсе ғой ол штраф деген, 5 минутная машина қыздыру дегенің.
Жоқ, әрине, мүлдем жетпейді. Мне нравятся такие типы, как Алмаймын да. Они ищут май болады, они живут в джетпейде. Басқа не есть керек? Қысымыз қатты. 5 минут жизненного цикла здесь, где живут болуы керек, или очень скоро. 30 градус аязда машина оңайшылыұпен қыза қоймайды
Әрине, уақыт жетпейді. Бұл жағдайды көбісі мүмкін дұрыс түсінбеген болар. За это время или айналасындағыларға кедергі келтірсе және елді мекен аумағында болса деп тұр ғой. Мужчины, мұндай жағдайға әлі тап болған жоқпын. Мұндай уақытта көликке кемінде жарты сағат керек ғой, жқсы жұмыс істеуі үшін.
Қозғалтқыш - кез-келген көліктің жүрегі және негізгі түйіні. Жанармай шығыны ониң жұмысына байланысты. Жылынғаннан кейин ғана отынның қалыпты берілуі және пайдаланылған газдардың шығарылуы жүзеге асырылады. Содықтан асығыс шешім, бірнеше мәселелерге әкеліп соғады, яғни төмен температура да майлаудары қалыңдайды, сәйкесінше бұл саймандарды тоздырады. Сарапшылардың пикірінше, жа көліктердің қозғалтқышын жылыту қажет емес. Заманауи майлар қозғалтқыштың іске қосылғаннан бастап бірден жұмыс істеуіне мүмкіндік береді. Алайда, жолдағы көліктердің жартысынан көбі эскі, ал әр автокөлік иесінің өз құятын майы бар. Тәртіп сақшылары көлик иелеріне қандай жағдайда айыппұл салынатынын айтты.
Арсен Бағзатов – Абай облысы ПД ЖПҚБ инспекторы
Жол жүрісі қағидаларының 88-тармағының 5-тармақшасына сәйкес, егер қозғалтқышы жұмыс істеп тұрған механикалық көлік құралы тұрғындарға қолайсыздық туғызса, елді-мекен аумағында тұруға тыйым салынады. Осы тұрғыда, егер көлік құралы жұмыс істеп тұрған қозғалтқышпен 5 минут артық тұрса және бұл тұрғындарға қолайсыздық тудырса, онда бұл жағдайда ҚР Әкімшилік Құқық Бұзушылық туралы Кодекснің 597-бабы 1-бөлігінде көрсетилгендей, құқық бұзушылық қаралатын болады.
Айта кетерлигі, заң күшіне энгеніне 20 жылдан астам уақыт өткен. Мәжіліс депутаты Серик Ерубаев осы жазаны қайта қарауға шақырды. Мәжіліс депутаты ішки істер министрі Ержан Сәденовке жіберген депутаттық сауалында жұмыс істеп тұрған қозғалтқышпен автотұрақ ережелерін бұзуға байланысты айыппұлдарды сынға алды. Ал, жүргізушілерге көлікті 5 минуттан артық қыздырмай, заңнын өзгеруіне сенгеннен басқа амал жоқ