Жақында болған нөсер жаңбыр қаладағы күрделі мәселелердің байқатты. Қатты жауын-шашын айтарлықтай көлік қозғалысына кедергі келтірді және қала тұрғындарының мүлкіне зиян әкелді. Семейліктер қаланың дренаждық-нөсерлік жүйелерін шұғыл түрде жаңарту қажеттігін атап өтті.

Осы жазда елімізде, соның ішінде Семей қаласында жауын-шашынның көбеюі байқалады. Бұл жаяу жүргіншілер мен көлік жүргізушілері үшін қиындықтар туғызды, сонымен қатар қалалық инфрақұрылымға айтарлықтай зиян келтірді. Осыған байланысты дренаждық-нөсерлік жүйені ұйымдастыру мәселесінің өзектілігі арта түсті.

Осы аптаның басында болған нөсер жаңбырдың салдарынан Семейде материалдық шығынға әкеп соқтырған үш жол-көлік оқиғасы тіркелді, деп хабарлайды қаланың әкімшілік полициясы. Сондай-ақ, жауын-шашын шалшықтардың пайда болуына себепкер болды, бұл қаланың әртүрлі бөліктерінде кептеліс туғызды.

ЕРМЕК ҚАНАПИЯНОВ - СЕМЕЙ ҚАЛАСЫ ПБ ӘКІМШІЛІК ПОЛИЦИЯ БӨЛІМІ ЖОЛ-ТЕХНИКАЛЫҚ ИНСПЕКЦИЯСЫ БӨЛІМШЕСІНІҢ БАСТЫҒЫ

Жауын-шашынның көп болуына байланысты кейбір көшелерде жаңбырдың салдарынан жолдарда судың көп жиналуы пайда болды, бұл кептеліске әкелді. Сондай-ақ, кешкі уақытта Қарағайлы шағын ауданында ВАЗ маркалы автокөлігінің жүргізушісі көлшіктің үлкен кластеріне кіргені туралы 102-арнаға шақыру болды. Осы факт бойынша, бүгінгі күні талқылаулар жүргізілуде, өтініш берушілерге қосымша хабарланатын болады.

Әуезов даңғылын, Дулатов, Абай және Сыбанов көшелерін қамтитын Семей қаласының дренажды-нөсерлі кәріз жүйесі еріген қар және жаңбыр суын тиімді ағызу үшін айтарлықтай жақсартуды талап етеді. Сарапшылар қолданыстағы инфрақұрылым үлкен су көлемімен, әсіресе қатты жауын-шашын кезінде жарамай қалатынын атап өтті. Олардың айтуынша, сорғы станциялары мен тазарту құрылғылары бар жаңа жүйе салу үшін жобалық-сметалық құжаттаманы әзірлеу қажет.

ӘДІЛБЕК УВАСИЛОВ – СЕМЕЙ ҚАЛАСЫ ЖОЛАУШЫЛАР КӨЛІГІ ЖӘНЕ АВТОМОБИЛЬ ЖОЛДАРЫ БӨЛІМІ БАСШЫСЫНЫҢ М. А.
Бұл дренажды-нөсерлі кәріз құрылғысы тек жобалық-сметалық құжаттама бойынша қатаң түрде жүргізіледі. Ол мемлекеттік сараптамадан өтуі керек, бұл жай ғана қазылып жасалған жоқ. Жер жұмыстарын жүргізу кезінде, оны жобалау кезінде көптеген ойлар ескеріледі. Мысалы, егер біз бір көшені жасағымыз келсе, онда қолданыстағы желілерді зерттеуіміз керек, жолдардың астында басқа да көптеген желілер жатыр және бұл жоба осы желілерді алып тастауды қажет ететін болса, біз оларды жай ғана көміп тастай алмаймыз, ол үшін бүкіл көшені қазып аламыз. Дренажды және нөсерлі кәріздерді құру бойынша осындай қосымша кедергі келтіретін жағдайлар, арнайы қорғалатын аймақтар да болады. Осы нормаларды сақтамасақ, жоба мемлекеттік сараптамадан өтпейді.

Әділбек Увасилов атап өткендей, жолдардың астында қолданыстағы желілердің болуына байланысты Семей қаласында жаңа жолдарды жобалау күрделі және қымбатқа шығады. Сондықтан жобаларды әзірлеу кезең-кезеңмен жүргізілетін болады. Жобалау жұмыстары 2025-2026 жылдарға жоспарланған.

ӘДІЛБЕК УВАСИЛОВ – СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ЖОЛАУШЫЛАР КӨЛІГІ ЖӘНЕ АВТОМОБИЛЬ ЖОЛДАРЫ БӨЛІМІ БАСШЫСЫНЫҢ М. А.

Негізінде, жобалық-сметалық құжатты дайындау бір құбырды салғаннан қымбатырақ шығады. Себебі, ол жерде көптеген желілерді шығару керек болады, қайтадан жер қазып, асфальт төсенішін жаңарту сияқты жұмыстар бар. Ол мәселелерге көз жұма алмаймыз. Сондықтан, бұл жобалар қымбатқа түседі. 2025-2026 жылдары жобалау жұмыстарын бастап, кезең-кезеңімен іске асыратын боламыз.

Айта кету керек, климаттың өзгеруі және ауа-райының күрт ауысу жағдайында дренажды жүйе мен нөсерлі кәрізге инвестициялар қажет болады. Бұл тек сақтық шарасы ғана емес, сонымен қатар қалада тұрақты және қауіпсіз ортаны құрудың маңызды қадамы. Жаңбыр суын тиімді ағызу –қала инфрақұрылымының тұрақты жұмыс істеуінің және қалалықтардың жайлы өмір сүруінің кепілі. Бірақ мамандар айтқандай, алдағы жылдары Семейде дренажды-нөсерлі кәріз жүйесі жасалмайды, жобаның өзі тек келесі жылға жоспарланып отыр. Ал бұл – алдағы уақытта Семейліктерді қала суынан тек арнайы техника құтқарады дегенді білдіреді.

СҰЛТАН ЖОЛАМАНОВ